Mød Maibrit, vores eventkoordinator

Maibrit står klar til at hjælpe jer i mål med at holde succesfulde møder og events i DANDY Business Park

Maibrit Valentin er en central figur i vores bestræbelser på at skabe de perfekte rammer for at afholde førsteklasses møder og events. Hendes erfaring, professionalisme og personlige tilgang gør hende til den ideelle eventkoordinator for os i DANDY Business Park.

Maibrit bringer en omfattende erfaring fra hotelbranchen, hvor hun har arbejdet i forskellige roller, herunder booking af mødefaciliteter. Hun har også fem års erfaring som teamleder for patientservice på Privathospitalet Mølholm. Denne baggrund har givet hende en solid forståelse for kundeservice og koordinering.

Passion for værtsskab
Motiveret af en passion for værtskab og en lyst til at gøre en forskel for virksomheders arrangementer har Maibrit fundet sin rette hylde. Hun beskriver det mest tilfredsstillende ved sit job som:
”at se gæsterne forlade arrangementerne med et smil og føle sig så tilfredse, at de straks ønsker at booke deres næste event”.

I sin rolle hos DANDY Business Park håndterer Maibrit al booking af faciliteter som QUANTUM, Blue Box og Smart-U. Hun koordinerer også mødeforplejning og servicerer arrangementerne på dagen i samarbejde med vores studentermedhjælper, Laura. Maibrit nyder både det praktiske arbejde på gulvet og de bagvedliggende administrative opgaver.

Vil du have en snak med Maibrit om møder og events i DANDY Business Park, så tag endelig fat i hende.