Fyraftenssalon;
AI på en time: Nutidens virkelighed og morgendagens strategi

Forbered dig på en intens og indsigtfuld time hos DANDY Business Park, hvor vi zoomer ind på kunstig intelligens og dens betydning for nutidens arbejdsmarked. Vil AI udfase job, eller vil det transformere dem? Hvordan matcher menneskets evne til forandring teknologiens hastighed? Disse er spørgsmål, vi vil berøre i løbet af vores Fyraftenssalon.

Emil Olsen, anerkendt for sin skarpe forståelse af den kreative sektors dynamik og nuværende pioner inden for AI med Target_AI, vil guide os igennem denne komplekse labyrint. Han vil skitsere, hvordan vi kan navigere i en verden, hvor teknologien ikke blot er et værktøj, men en spiller, der forandrer spillets regler.

I løbet af denne time vil Emil dele realistiske scenarier, pege på de fælder, man bør undgå, og vise, hvordan man kan skabe en strategi, der sikrer, at man forbliver relevant i et AI-domineret landskab.

Tag del i denne indsigtsfulde session og gå hjem med en fornyet vision for, hvordan du kan integrere AI strategisk i din forretning og være et skridt foran i spillet om fremtidens markedsføring og kommunikation.

Program

Kl. 15.00
Velkomst v/Michaela Andersen
Kl. 15.05
AI på en time: Nutidens virkelighed og morgendagens strategi v/Emil Olsen
Kl. 16.15
Networking og snacks

Vi serverer lidt snacks og drikkevarer – og du kan få en hyggelig snak med din nabo, Emil og Michaela.

Kl. 16.30
Tak for i dag!

Mød oplægsholderene

Emil Olsen
En dynamisk og visionær tænker inden for kreativt arbejde og AI.

Emil har 15 års erfaring fra mediebranchen, hvor han har udviklet sig fra at være en ambitiøs kreativ hos Dentsu media til en prisvindende kreativ leder.

Med en fortid præget af anerkendelser såsom DIA awards og ledende roller i projekter som Roskilde Festival, har han bevist sin evne til at skabe banebrydende resultater.

Nu, som medstifter af Target_AI og med en solid baggrund i forandringsledelse, er Emil en sand formidler af, hvordan vi kan anvende AI til at omforme både nutidens og fremtidens markedsførings- og kommunikationslandskab.


Kontakt